Scoor voor een ander! Doe mee met de ‘Poule voor het Goede Doel’

Nog even en half Nederland is aan de buis gekluisterd voor het EK voetbal in Oostenrijk / Zwitserland. Miljoenen ‘bondscoaches’ hebben een mening over de opstelling, over de kansen van Oranje en wie de uiteindelijk winnaar wordt. Heel veel liefhebbers vullen dezer dagen poules in met voorspellingen; in de vriendenkring, op het werk, op school of in de sportkantine. Soms kun je er een paar tientjes mee winnen, maar de meeste mensen spelen vooral voor het plezier. Net als twee jaar geleden wil de SP deze lol weer combineren met een goed doel. Scoor ook eens voor een ander, en doe mee met de 'Poule voor het goede doel'.

Poule voor het goede doel

Schrijf je daarom nu in. Niet alleen kan jij je dan eindelijk aan het hele land bewijzen als de grootste voetbalkenner, maar je strijdt ook mee voor een goed doel naar keuze. Deelname is gratis. Wel stort de SP voor elke deelnemer één euro in de goededoelenpot. De beste voorspellers mogen een aantal goede doelen aanwijzen die de pot ontvangen. De allerbeste mag voor de helft van de pot een goed doel naar keuze aanwijzen, de nummers twee en drie respectievelijk 30% en 20%