SP Troontelefoon meteen roodgloeiend!

De twaalf Eerste- en Tweede-Kamerleden van de SP zitten op dit moment achter een roodgloeiende Troontelefoon. Via het gratis nummer 0800 - 022 5005 iedereen een reactie geven op de plannen van het kabinet die in Troonrede bekend zijn gemaakt. Vanaf het moment dat om 14:00 uur het telefoonnummer werd geopend, wordt massaal gebeld, vooral door mensen die hun zorgen willen uiten over de invoering van het nieuwe zorgstelsel.

Troontelefoon roodgloeiend

De SP Troontelefoon is een traditie geworden. Ieder jaar haasten de SP-Kamerleden zich na afloop van de Troonrede naar een call center in het gebouw van de Tweede Kamer. Samen met hun fractiemedewerkers nemen zij daar tot ’s avonds 21:00 uur de reacties in ontvangst van de mensen in het land.

Via onder meer radiospotjes bij de Publieke Omroep en alle regionale radiozenders worden mensen uitgenodigd te bellen en de SP te vertellen wat ze vinden van de voornemens van het kabinet, zoals de koningin die heeft voorgelezen. Vorig jaar ontving de SP ongeveer duizend reacties via de Troontelefoon en de website van de partij. Het is de verwachting dat dit aantal dit jaar wordt overstegen.

Eerste-Kamerlid Tiny Kox

Bel ook de SP Troontelefoon en vertel de SP wat u vindt van de plannen van het kabinet. Vier van de vijf Nederlanders heeft geen vertrouwen in deze regering. Krijgt u van deze Troonrede nieuw vertrouwen? Gaat het de goede kant op? Of juist niet en kan het écht anders en beter? Bel ons vandaag (tot 21:00 uur) op 0800-022 5005.

Troontelefoon blijft continu rinkelen