Beste mensen, beste wensen!

Met een speciale nieuwjaarskaart van Jan Marijnissen laat de SP van zich horen in deze tijd van goede voornemens. De kaart, naar een ontwerp van Len Munnik, wordt in het hele land bezorgd door medewerkers van de SP.

Klik op de wenskaart voor de beste wensen

Eveneens in de sfeer van beste wensen worden de komende dagen de beste mensen van de SP ofwel de eerste 25 kandidaten voor de nieuwe Tweede Kamer, voorgesteld op billboards voor de verkiezingsborden. Dinsdag heeft de SP in alle 19 kieskringen haar kandidatenlijsten ingediend. Vandaag is het lijstnummer van de SP vastgesteld: 6. Bij de komende verkiezingen maakt de SP volgers alle opiniepeilers een serieuze kans om de vierde partij van het land te worden in Kamerzeteltal achter CDA, PvdA en VVD, met 20 zetels of meer. "In ledental is dat al langer het geval. Inmiddels staat de ledenteller bij ons op 35.800 tegenover bijna 27.300 begin dit jaar. Veel nieuwe leden werken mee in de komende verkiezingscampagne zodat we meer mensen dan ooit op de straat actief zullen hebben," aldus SP-partijsecretaris Tiny Kox.